dijous, 10 de gener del 2008

Pràctica de TRAVEL AND TOURISM INTELLIGENCE:


MELBOURNE:

-Segons una taula de dades del 1995 , els llocs amb més interès turístic de Melbourne són : el Casino ( 9 milions de visitants ) , el mercat de la reina Victoria , i per últim , el mercat central de Melbourne.

- Les arribades internacionals a Melbourne han augmentat de forma constant .Representen un 23 per cent del total de arribades internacionals a Austràlia . D’aquestes arribades representa el 16 per cent del total dels visitants de Melbourne.

- Xina es la major font de arribades internacionals , i també es la que genera una gran duració en la seva estada , amb una mitjana de 50 nits.

- Podem dir , que un 84 per cent dels turistes que hi ha a Melbourne son turistes nacionals.

- Hi ha hagut una disminució pel que fa la mitjana de nits d’estada . Han passat de 3,5 nits en el 1992/1993 a 3,3 nits en 1994/1995.

-A Melbourne , la temporada de primavera–estiu té una demanda molt elevada de turistes , en canvi en la temporada tardor-hivern la demanda es molt baixa.

- Per el turisme de Melbourne , en el 1998 , hi havia uns 194 diferents establiments d’allotjament , dels qual podem trobar hotels , motels , pensions i serveis d’apartaments . Tots aquests establiments feien un total de 15666 habitacions .

-A principi dels anys 90 , el govern donava incentius a els majoristes perquè fessin promoció i donessin a conèixer la ciutat de Melbourne .

- Podem dir que un dels nous mercats potencials , que porten més turistes a la ciutat australiana és la educació , l’art i sobretot l’esport des de els jocs olímpics de Sidney.

- El transport més utilitzat per anar a Melbourne és l’avió , ja que es l’únic mitjà de desplaçament.